Nu putar vi med läpparna ;)


Tjoho!! Har precis gjort ordning mig, ska strax utoch träffa min fina vän Linda ♥. Älsklingen ringde för en stund sen, och sa att vi skulle hämta våran "nya" bil sen vid 17 tiden. Woop woop .. !! Och solen skiner .. kan inte bli bättre. Bjuder på dagens "Facelook" som typ bara består av puta med läpparna hahaha. Lilla Liam är med i ett litet hörn också .. ser ni honom ??

Stay tuned min vänner .. en bild på våran "nya" bil kommer upp lite senare !!



Bilden längts ner till vänster blev väldigt ljus .. man ser knapp hur jag ser ut :(.





Kommentarer
Postat av: CHIRRE

lika fin som vanligt!

2011-08-18 kl. 14:34:38
URL: http://christinarisberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0