Friday,Im in love ...-


Heeeeeeey sötnosar!! Allt bra med er? Äntligen FREEEEEDAG !! Slutade jobbet 15:00 idag. Sedan var jag och älsklingen på Kungsmässan en snabbis, jag köpte en nagellack igen;). Sedan så hämtade jag ut ett paket från Lyko.


Vet ni vad ?? ..  JAG HAR KLIPPT MIG!!! hehehe ... Klippte bort typ 10 cm. Mamma och jag klippte oss samtidigt faktist så hon fick betala hihihi,Tack mami ♥. Fick också ett balsam från Matrix,en  bok " 500 muffins", och Hello Kitty läpsyl ♥. Jaja, men ni får se håret imorgon ;).

Nu ska vi äta maaaat ... hungrig som tusan. Sen ska vi åka iväg till affären igen .. köpa chips & dipp .. och självklart lös godis. Fridags myyyyssss ... !!

Hoppas ni får en mysgit fredags kväll ... hörs lite senare ... much looove ♥. Mwuaaahz !











Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0