White is the new Black


Goooosh, läggdags snart dåra ..- vill inte!! Han inte uppdatera tidigare för datorn var occupied, för att någon satt o spelade WOW tsss. Imorgon börjar jag o jobba igen, men har sovmorgon så de är rätt skönt! Börjar 16:30 om jag inte minns fel och slutar 21:00. De va rätt skönt o slippa laga mat idag .. inte för att jag kan laga mat men ändå. Baby slapp de iaf :p .. de är han som brukar laga mat i detta huset :P.


Minns ni för några veckor sedan att jag köpte 2 ringar från cocoo?? Glömde visst och lägga upp bilden. Iaf här kommer den ↓↓


Vita naglar är vad som gäller ;) ..- natti natt sötnosar ♥    .. mwuuuahz!!


www.cocoo.se




Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/mandag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-02-14 kl. 07:50:13
URL: http://vadfanskajagheta.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0