Anneaux pour mes petits doigts mignons !!


Tjoho!! Vad gör folket en fredag som denna?? Själv så sitter jag o mina älsklingar och tittar på tv och myser. Med chips o cola!! Vet ni vad?? Jag missade Zumba passet idag OMG!!! Den skulle ha börjat 16:30 .. satt och pillade på mobilen 16:28 ... så kom de " ZUMBA " ..- men då var det för sent!! *Buhu' skit också!!

Fick trösta mig själv genom att nätshoppa lite .. wieieie ♥.

↓↓


Visst är dem fiiina ♥ ..? snart är dem mina!! Båda är från cocoo.se





Kommentarer
Postat av: Sussi



Trevlig helg gumman! Jag har fredagsmys framför tvn med älsklingen :) Puss.

2011-01-28 kl. 23:46:42
URL: http://tussilulls.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0