God natt!!


heya, hoppas alla har haft en bra dag idag. Själv har man jobbat. Blir borta från jobbet imorgon pga att jag måsta Vabba :(. Min lilla älskling har 40 graders feber :(. Finns inget värre än att se sitt eget barn sjuk. Men men sånt är livet .. sjukdomar är inget vi kan smita ifrån. Har haft tur än så länge *peppa peppa*, kommer faktist inte ihåg när jag var sjuk sist. Min hubby♥ ligger redan o sover, han orkade o vänta på mig, han har ju jobbat hela dagen.


Jaja nog om jobb o sånt!! Imorgon är de Freeeedag!! Yey, fredagsmys!! Massor av chips, godis och cola ..-mums!!Och så blir det ZUMBA!!  Sen på lördag ska vi nog åka in till Gbg och shoppa lite ..wieie!! *Längar* Och på söndag får jag besök av mina underbara bästavän Nathalie ♥. Då blir de sleepover!! De blir nog en kanon helg för min del.


Gooosh, so tired!! Bed time ..-


Jag just nu! Bonne nuit på er ♥.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0