Hellu sunshine's


Vaknade för en stund sedan, ville verkligen inte gå upp alltså!! Men Liam♥ väkte mig som vanligt hehe. Ska strax äta frulle :P ... haha en frukost blir de för min del. Förresten igår innan jag åkte till jobbet, nätshoppade jag lite wieie!! Ska forstsätta med shoppandet efter frukost hade jag tänkt!! Orkar inte åka till Kungsmässan, får då måste jag ta bussen dit .. älsklingen kommer inte hem för än vid 4 tiden :(. De är vid sådana tillfällen man önskar att man hade taget körkortet. Är man lat så är man ..- haha!!



Well well ... got to go .. frukosten väntar. Hörs lite senare! Mwuaaahz ♥



Klickade hem dessa igår från Nelly.




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0