New in!


Heya! Sitter framför datorn och gäspar ... *gaaah* har precis tittat på tv och druckit lite the. Ska strax göra ordning mig. Är grymt trött nu! Jobbar ej imorgon men vi har APT möte från 14:00-18:00. Sen efter det hade jag tänkt o träna i en timma. Min lilla Liam får stanna hemma från dagis imorgon med. Så älsklingen har tagit ledigt från jobbet för att kunna ta hand om Liam.


Fick hem 2 klänningar idag som jag beställde för ca en vecka sedan. Det är en vit spets klänning och en lila/rora maxidress. Längtar såååå mkt efter sommaren. Så man slipper o ta på sig så mkt kläder varje gång man ska gå ut. Well well ..- sängen kallar på mig nu, lägg dags!! Natti natt ..- mwuuahz ♥



Klänningar från Jf Mode.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0