Today's adventure


Hey finisar! Hur är de med er? Här är det bara bra :) .. vi har haft så fint väder här i Kungsbacka.
Sol ..-  HÄRLIGT!!

Vid 12 tiden idag så åkte jag och mina 2 älsklingar in till stan. Och åt lunch, de blev sushi idag. De va nog 1 månad sen jag åt de sist. Det var riktigt gott!! Sen blev de en liten shopping tur i kungsmässan igen :P. Efter shopping turen så träffade jag pappa♥ och Daniel (lille bror). Vi gick in till siba för att kolla på kameror. Pappa och jag stog länge och tittade på dem olika cameror dem hade där .. vi siktade in oss på en camera från Sony, men kunde inte bestämma mig om jag ville ha den eller ej. Så jag jag åkte hem utan en camera :(.

En timma senare då jag hade kommit hem ringer pappa och frågar mig om jag kanske ville ha en system kamera istället .. man tackar ju inte nej eller hur??? Speciellt nu när jag inte hittar min lilla camera från canon, som jag vet ligger någonstans inne i min garderob. Men iaf .. satt jag och pappa ♥ och prata en stund. Och vi har kommit överens om att vi ska in till Göteborg någon dag nästa vecka kanske, och titta på en system camera :D

Lånar ju som sagt mamis ♥ system camera från canon just nu ;).
Så var det Lördag .. och vad ska ni hitta på då ??




Hörs lite senare .. mwuuaaahz !! ♥





Kommentarer
Postat av: tina

yes det är löshår :)

2011-03-19 kl. 19:06:42
URL: http://tinisen.blogg.se/
Postat av: © sarastille

sv; haha ja, hon är awesome! :)

2011-03-19 kl. 22:38:56
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Aprilyn

Gu´va gott det såg ut! Va? Brukar du färga varannan månad? Färgar kanske 1 eller 2ggr/år. Färgade mitt hår idag... kommer en kort lite mer detaljerat img! Hoppas du haft en skön kväll! -Kram i massor-

2011-03-19 kl. 23:02:01
URL: http://aprilyn.se
Postat av: Aprilyn

Vad var det i Gina påsarna? -nyfiken-

2011-03-19 kl. 23:02:49
URL: http://aprilyn.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0