Promise is a promise


Hey på er finisar!! Hoppas allt är fint med er .. sorry for the bad update!! Har inte haft någon lust att blogga på ett par dagar. Har varit så upptagen ..- En vän till mig ska gifta sig, och jag har fått uppgiften att sminka henne på hennes brölllopsdag ... det ska bli så roligt!! Hon ska gifta sig på Tjolöholms slott. Fattar ni .. det är värsta drömmen att gifta sig där. Det ska ska bli så kuuuul!! Så jag vi har planerat lite inför brölloppet. Det är därför jag har varit frånvarande :P.

Men nu är jag tillbaks ..- Och jag lovade ju er att ni skulle få se den virkade västen jag hittade bland mina gamla kläder.


Älskar min väst .. perfekt ett par höga jeansshorts. Vad tycker ni ??



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0