Please christmas don't be late ..-


Hej finisar! Hoppas allt är bra med er. Har inte bloggat på en månad nu, har lixom inte haft tid till det. Jag har jobbat som en galning dem senaste månaderna, för jag har tagit extra pass på sjukhuset. Men idag kände jag att jag saknade bloggen ;) .. så de fick bli ett litet inlägg. Hade mami,papi och mina syskon på middag här idag, men dem åkte hem för en stund sen.

Tycker tiden har gått så fort!! Tycker att de kändes som att det var sommar igår ... kan inte fatta de! Om en vecka är första advent. Då ska de julpyntas ;) .. eller vad säger ni? När brukar ni jul pynta? Såg förresten att våran granne hade satt upp sina ljusstakar redan, lite väl tidigt kan jag tycka.

Men nu läängtar jag verkligen efter julen .. Please christmas don't be late ♥.

Well well ladies ..- nu ska jag och min hubby kolla på film innan läggdags. Jag jobbar mellan 07:00-12:30 imorgon. Later!! Mwuuaaahhz !! 









Kommentarer
Postat av: CHIRRE

det är stört att det snart är jul IGEN!!:P



svar: filmen var bra, men inte så mycket som hände, men du måste iallafall se den, helt klart!! :)

2011-11-21 kl. 18:13:56
URL: http://christinarisberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0