Fet mat!!


Hey goingar!! Kom nyss hem, jobbade till 14:00 idag, rätt kort dag. Försökte uppdatera bloggen i morse när jag var på jobbet via mobilen men de gick igen vidare :(. De var så himla dålig täkning så de sket sig :P.

Efter jobbet hann jag tom och shoppa lite, hittade en klänning på Zara och en jätte fin tröja på Kappahl. Bilder på de kommer imorgon ;).

Är så himla hungrig, att jag har huvudvärk ...- är jätte sugen på fet mat, typ pizza eller Mc Donalds.
Gaaaaah vill haaa ♥.

Tänkte visa vad jag hade beställt från Nelly lite senare.. men först måste jag ha lite foood !!

Later !!








Kommentarer
Postat av: L♥tta

Den takkronan är ju riktigt fin. Stilren och romantisk på samma gång. :) Hände upp våran i hallen för några dagar sedan.

2012-02-23 kl. 17:50:26
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0