One teaspoon Shorts





Min addiction just nu är dessa underbara shorts från One teaspoon, har två par, men funderar på at tinförskaffa  ett par svarta också.
Första paret köpte jag förra året, och den andra fick jag av mami ♥ för nån vecka sen.
Bild kommer upp imorgon. Dem hade gått upp i pris faktist hela 150 kr, helt sjukt. Dem jag köpte förra året köpte jag endast för 549 kr.

Så sommaren för gärna komma nu så man kan klä sig snyggare :P ...- hatar att köpa kläder under vintern usssha!!

Nu blir de lite kvälls fika ..- så jag mår lite bättre. Fick faktist avbryta min arbetspass idag pga magont, illamående och kräkning :(. 


Stay Tuned finisar !! Mwuuaaahz ♥



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0