Träningsvärk deluxe!!


Helst seriöst!? Tror jag avlider... har träningsvärk :(. Fast det är iofs rätt bra, för då vet man att träningen har gjort nytta. Var ju och tränade igår. Det har liksom inte blivit av under sommaren, får då har man planerat andra saker man ska göra, så träningen blev lidande. Well well ... nu är jag back on track igen, .... hoppas jag! Känner verkligen en skillnad då när jag tränade ca 4 ggr i veckan. Då var jag mycket piggare, och framför allt så orkade jag mer. Ska verkligen ta tag i träningen nu. Skärpning nu alltså!!!
 
 
Är äntligen ledig imorgon, ska ta o fixa lite här hemma. För det ser ut som,.. jag vet inte vad!!? Det skall städas och tvättas, whoho!!
 

Gårdagens träning ↑ ... ser ni min lilla prins längst till vänster? ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Gött träna mig med Babe :D

2012-09-04 kl. 23:23:40
URL: http://bjurmalmsflickansandraa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0