Weekend


Hej goingar!! Hoppas att ni har haft en bra helg än så länge :).  För min del har helgen varit riktigt mysigt! Igår vart det faktist discobowling med vännerna och de har jag inte varit på sen typ jag var 15 hahaha. Så det var rikigt kul att få visa sina bowling skills även det inte blev några strikes för min del :P. Huvudsaken är att man har rolig eller hur? Nää nu blir det läggdags .. klockan är ju snart 3 på morgonen. Kroppen skriver efter vila, natti natt på er!! Mwuuuaaahzz <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

hej gumman va fint skrivit jätte mysig helg ;) Lust fixa min blogg snart Kram

2012-09-23 kl. 22:30:58
URL: http://bjurmalmsflickansandraa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0