Änne en härlig dag <3


Gick upp rätt tidigt idag för att vi skulle hämta upp min svämor på Landvetter. Hon är från England så vi har inte träffats på ca 5 år nu. Senaste gången hon träffade Liam var han bara 6 månader gammal, så de va ett tag sen. Direkt efter Landvetter åkte vi till Vårdcentralen med Liam för han har fått Öroninflamation, så nu blir de 5 dagars penicillinkur. Sedan körde vi hemåt.
 
Vi har precis varit och handlar lite mat .. så jag tänkte jag skulle laga Lax i ugn/potatis och kallasås .. Yum Yum!! Sedan blir det en liten trip till Kungsmässan för att hämta upp min Micheal Kors väska <3, äntligen! Känns som att jag har väntat i evigheter!!
 
Hoppas att ni alla har haft en bra påsk, själv har jag jobbat :). Har faktist varit ganska duktig och inte ätit allt för mycket godis under påsken. Ville igentligen inte någon påskägg men fick ett ändå ;) .. och inne i ägget låg det ett par Michael Kors flip-flops :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0