Pippitröja


Hey alla söta!! Har tyvär inte kunnat uppdatera pga att vårat internet har cpat sig. Men nu fungerar den som den ska igen, hoppas jag!! I måndags började jag jobba igen .. det känns rätt bra tycker jag. Nu är man tillbaks till verkliheten. Under semestern jag jag faktist upp 2 kilo hahahaha !! De va nog all den goa maten älsklingen och kuya Jhun gjorde. Tänkte jag skulle käka något litet nu och sen diska .. det är fullt med disk i köket. Måste hinna röja undan det innan  älsklingen kommer hem ;). Sen är det bara APT möte med jobbet som gäller mellan 14:00-18:00.


Förresten vad tycker ni om Pippitröjor? Vet att alla typ går runt i dem, men dem är så mysiga. Denna är på väg hem till mig nu.


Finns att köpa här. Skynda er om ni vill ha en för dem går åt som bara den!!





Kommentarer
Postat av: therese

jag tycker pippi tröjor är fina på barn :-)

2011-09-02 kl. 14:27:13
URL: http://annuentherese.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0