Hemma hos mami ♥


Hey bloggen! Är hos mami nu ... vi har bakat scones med musli i. De var jätte gott, och lätt bakad också. Och så fick jag en ny klänning av mami en creame white spets klänning från asos. Visar bilder sen. Vi lär nog stanna här ett tag.  För mami ville att vi skulle äta middag här .. det blir spaghetti och älsklings köttfärssås :P.


Funderar på att köpa en locktång, min locktång som jag har nu är gammal som gatan. Vet ni en bra locktång?? Vill ha stora, fina lockar .. gärna en 25mm. Tipsa mig gärna !!


Well well .. hörs snart igen!!! Mwuuuaaahz ♥



Nybakad scones med musli .. lägg på lite smör ...- mums!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. haha oj tack så mkt ;D

2011-02-13 kl. 18:01:13
URL: http://vadfanskajagheta.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0