Je me sens extrêmement paresseux !!


hey alla söta! De har varit extremt dålig uppdatering jag vet ... har inte orkat och sätta mig framför datorn för än nu. Jobbade nämligen extra i fredags .. skulle jobbat fram tills 15:00. Men det blev 21:30. Så jag jobbade alltså 07:30-21:30. Det var tufft men, ville ställa upp. Denna helgen är jag ledig .. så jag har bara njuuutit av min ledighet.


Åkte in till Gbg igår .. blev såå sugen på Max, så de blev en liten roadtrip till götet :P. Hoppas ni har haft en bra helg. Skall trax åka hem till mamma ♥, för dem åker till London imorgon. Så jag kommer inte o få träffa dem på en hel vecka.



well well ... hörs snart igen. Mwwuuuaaahz ♥.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0