Merci pour aujourd'hui, un autre jour!


Heya! Hade riktigt kul på Zumban idag .. coren var också kul för den delen. Men man var helt slut efter allt hoppande. Nästa workout blir på torsdag dåra, då blir de Indoor Walking och core.! Imorgon jobbar jag kväll .. skööönt då kan man sova lääänge!! Fett trött nu alltså ... gaaaah!! What to do? hmm .. sova kanske?? mmmmm..-

Well well .. - sängen kallar. Hörs imorgon då sötisar. Många besökare jag har fått nu förresten. Ni kan väl lämna en kommentar kanske? Eller vågar ni inte?? Kom igen .. så jag vet vilka ni är :D. hihihi ..-

Okej då .. Tack för idag,kommer en annan dag!!

MWUUUHAAAAZZ ♥


Bild från Sommaren 2010




Kommentarer
Postat av: Sussi

Okej då! Jag lämnar väl en kommentar. No surprise there ;) Puss tötis!

2011-02-01 kl. 23:44:00
URL: http://tussilulls.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0