Happy mothers day to all moms ♥


Han tyvär inte updatera igår när vi hade kommit hem från Linda♥. Var helt slut och propp mätt. Tack för all den goa maten gumman. Du är underbar!

Så vad händer idag mina vänner? Idag är de ju mors dag, och lite senare idag ska jag och min lilla familj åka hem till min älskade mami♥. Vi ska äta middag där ;). Det blir nog lax .. *mums*. Men innan dess ska jag färga håret. Det blir svart som vanligt .. färgade håret för ca 4 månader sedan men nu har färgen runnit ut. Så nu är de typ bajs brunt?? haha ..- Resultatet får ni kanske se imorgon ;).




891, blåsvart blir det. ↑↑




Min hårfärg just nu ;)







Kommentarer
Postat av: MK*

Tycker om din hårfärg som du har nu :D



sv: Man kan hitta allt möjligt där ~

2011-05-29 kl. 17:15:55
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: awh vet hur det känns! Har jätte grov utväxt men den ska fixas snart så :D ~~ Jag hade blåsvart förr det är skit snyggt, är säkert as snyggt på dig!

hmm jag fick 70 fransar olika dvs för 7 dollar och ingen frakt eller tull från kina eller USA tror jag det var : )

2011-05-29 kl. 20:35:04
Postat av: CHIRRE

du är så fiiiiin!!!

2011-06-01 kl. 22:53:21
URL: http://christinarisberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0