Don't take life soo seriously .. no one gets out alive.


Tjoho alla goa!! Allt väl? Är sjukt trött nu asså .. jobbade fram tills 12:15 idag, sen så hämta jag min lilla Liam ♥ på dagis. Sedan när vi kom hem fikade vi, och efter fiket så somnade vi i sängen hahahaha .. som tur va så vaknade jag 30 min innan passet jag hade bokat in mig på :P.

 Känner mig så duktig, har tränat ca 3-4 ggr i veckan sen i augusti och det hade jag tänkt att fortsätta med. Har faktist märkt att jag blivit smalare nu .. men inte gått ner i vikt!! Märkte det igår när jag provade en klänning jag hade köpt på Nelly, beställde den i stl S. Men den var för stor :( den gled ner hela tiden. Så mamma skulle sy in den åt mig. Visar klänningen en annan dag ..- den är sååååå tjusig ;).

Förresten igår kväll innan jag gick och la mig, så gick jag in på youtube och letade efter min favorit jullåt .. och hittade den. Det är faktist en gammal låt, som får mig att tänka tillbaka då jag bodde på Filippinerna. Låten heter Please Come Home for Christmas - The Eagles. Låten får mig att tänka på min mormor och morfar som inte finns  längre. Kommer ihåg att dem tog med mig på juldans i den byn vi bodde på, och dem dansade en gång till denna låten ;).


Nu mina vänner är det film dags ..! Oj klockan är mycket nu, Liam är fortfarande vaken :S ..- måste lägga honom först. Annars går det inte o väcka honom imorgon bitti.

Natti natt sötnosar ..- hörs imorgon!! Mwuaahz ♥



Bjuder på en gammal bild, har bytt mobil och jag kan inte överföra mina bilder till datorn!! :( .. Gaaaah!!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0