Bröllop ♥


Good morning sunshines! Har nyss ätit frulle, det blev havregyrns gröt, ett ägg och en halv avocado fylld med keso ;) ..- *mums*. Har ju gått och blivit nyttig vet ni. Hahaha!!
 
Vet ni va? Jag ska på bröllop i början av oktober, och jag har lite svårt o bestämma mig vilken klänning jag ska ha. Har hittat fyra stycken som jag har blivit riktigt förtjust i. Ljusa klänningar ska de vara, gärna med guld detaljer. Vilken tycker ni är snyggast?
 
 
Fina va? Ni hittar dem här.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

den till höger längst ner ta den:)

2012-09-06 kl. 00:01:42
URL: http://bjurmalmsflickansandraa.blogg.se
Postat av: Nicole

Oh vilka vackra klänningar! Skulle vilja ha allihop!

Svar: Samma här nicole ;) .. Skulle gärna vilja köpa en ny design utav dig snart, har bara inte bestämt mig vilken ännu :D
Carleen

2014-01-18 kl. 23:39:25
URL: http://xoxonicole.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0