OLD IS GOLD


Tuddels!! Glad påsk gott folk! Hoppas ni får en underbar påsk, med massor av god mat, och massa godis♥. Har ni fått någon påskägg då?? Fick en av mami♥ iaf, hihi! Och lilla sonen fick ett också, men han ville hellre ha min, för den var mycket större ;).

Just det! Måste bara berätta. Igår så var jag i våran förråd och rotade lite, så hittade jag en säck med mina gamla kläder. Dem flesta av kläderna var gräsliga haha!! Men så hitta jag en VIRKADVÄST, en lite längre modell. OMG, den är sååååå snygg!! Perfekt till ett par shorts. Tänkte först att jag kanske skulle sälja den på tradera, skulle säkert få massa pengar för dem. Men jag beslutade att jag skulle behålla dem. Om jag inte minns fel så fick jag dem när jag gick i 6:an typ :P. hahaa!!


Mums!! Goooooodis♥ ..-









Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0