Ankle boot


Va inne på Din sko och provade dessa snygga ankle bootsen för ca 2 veckor sen. Blev helt ifrån mig när jag såg att dem fanns i stl 35. Tycker det är skit bra av Din skoatt dem har börjat o ta in stl 35 på "damavdelningen". Det är ju faktist många kvinnor om har så små fötter. Och jag är en av dem. Och jag tycker inte att det är roligt när man tittar på skor i en butik och dem hänvisar en till barnavdelningen. Nästan alla mina skor är i stll 36, men jag har alltid skoinlägg eftersom att dem är 1 stl för stora.

Men iaf .. provade dessa skor i 35:or och vet ni va ?? Dem var för stora!!
Jag tänkte: DET ÄR INTE SANT !! Meeen jo, dem var för stora. Skit förbannad gick jag därifrån, sprang till bilen och älingen körde mig till jobbet. Fyyy!! Visst är de sött små fötter , men vid sådanna tillfällen önskar jag ibland att jag hade lite större fötter.

Jag tror seriöst att mina fötter har krympt nu när jag tänker efter ..- för på mina converse så har jag stl 34 hahaha!! Well well .. jag kanske köper Ankle bootsen ändå .. hmmm ?? Får se ..för dem är juu så snygga!!



Bild lånad från Dinsko.se






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0