Autumn is on its way?


Hey alla söta!! Liam och och jag befinner oss hos min mami♥ just nu. Hon hämtade oss redan vid 10 tiden. Sjukt trött var jag, det blev ju lite sent igår :P. Vi blev bjudna på lunch här .. det blev asiatiska nudlar och seafoods .. riktigt gott!! (Visar bilder lite senare). På tal om trött .. vädret gör ju det inte bättre precis, regnet öser ner, mörkt och kallt. Jag behöver nog ta en liten nap .. jag somnar typ när som helst.

Så vad gör ni en sån här dyster dag??

 Vet ni vad? Jag tror seriöst att hösten är på väg ..- Temperaturen sjunker utomhus, mörkare om kvällarna, Vardagliga rutiner återgår till det "vanliga" ..- jag hade gärna velat ha sommar i 2 veckor till :D. Eller vad säger ni?


Bild lånad från google.






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0