The White One


Fick hem tandblekningen jag beställde för några dagar sen. Jag har aldrig blekt mina tänder tidigare, så nu tyckte jag att det var dags o prova. Har hört att The white One är effektivt, så det var därför jag valde just de märket.

I paket jag fick finns det:

  • 1 st Tandblekningspenna - Strong
  • 1 st 2in1 Munspray/Tandblekning
  • 1 st Tandkarta.



  • Jag börjar blekningen imorgon, och  ska hålla på i 2 veckor. Det är så enkelt!! Man ska bara pensla på tänderna och ha det i 30 minuter. Man får inte äta eller dricka något under den tiden. Och man ska göra detta morgon och kväll. Vill ni också prova? Så finns det att köpa här.





    Kommentarer
    Postat av: Sara

    Sjukt fin blogg! :D



    Hur är det med dig? :)

    2011-08-17 kl. 17:02:56
    URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
    Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

    sv; så bra! :D ja, vädret suger ;o

    allt är toppen här med ^^

    händer ngt kul imon då? (:



    KRAM!

    2011-08-17 kl. 17:46:20
    URL: http://prinsesc.blogg.se/
    Postat av: Tina

    Kan du inte visa hur vita tänder du fick?

    2011-11-21 kl. 20:18:57



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)


    URL/Bloggadress:


    En liten kommentar:


    Trackback

    Design av xoxonicole
    RSS 2.0