Le repos du dimanche .. - söndags vila


Hey hey bloggen!! Då var det söndag igen ... tiden går fort när man är ledig. Hela nästa vecka jobbar jag förutom Torsdag. Hoppas ni har haft en bra helg .. för det har jag haft!! Jag skulle ha vilat idag men det slutade med jag städade hemma ist. Efter städandet blev de kungsmässan igen .. lite söndags shopping. Köpte faktist ett par chinos och en tröja till min Hubby, som tack för att han köra mig till jobbet varje dag.


Och lilla Liam ♥ fick en ny keps, och 2 par T-shirts. Han förtjänar det, nu när han har varit så sjuk. Om en timma kommer Nathalie och skall sova över. Vi har inte träffats på hur länge som helst. Har saknat henne  så mkt!!


Här är söndag's shoppingen .. ↓↓


Skor ..- Dinsko



Vit skjorta..- Ginatricot




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0