Små bakelser?






I fredags var jag, Liam ♥ och min Hubby ♥ på dinsko och kikade lite på skor. Köpte ett par vita tygskor till Hubby  och ett par finskor till lilla Liam. Såg dessa skor ovan och blev helt förälskad i dom!! Provade ett par 36:or men dom var waaay för stora. Tydligen fanns dem i 35:or men det visste ju jag inte. För på Dinsko brukar storlekarna vara mellan 36-41. Så jag åkte hem utan skor :(. Men på kvällen clickade jag in mig på dinsko.se, bara för att kolla dem underbara små bakelserna ;) .. och gissa vad?? Så ser jag att dem fanns i 35:or .. beställde hem ett par direkt!! Och idag kom dom .. whihoho! Dom ska invigas direkt. Visst är dem söta?? .. looove ♥.







Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0