The moment you give up, is the moment you let someone else win


Hej alla söta!! Hoppas allt är fint med er .. de va ett tag sen man skrev här, hehe. Jag vet jag suger!! Har tyvär inte haft tid för bloggen pga jobbet osv. Och nu när hösten har kommit, blir de mörkare och mörkare för varje dag som går ..- ush!! Jag tycker verkligen inte om Hösten. Men för många är hösten något väldigt vackert då alla trädens blad blir orange/gula och faller ner på marken.  Själv så älskar jag våren & sommaren ♥. Alla är vi olika ...- tur är väl det ;).

Ska iaf gå och träna strax, har bara tränat en gång denna veckan för min lilla Prins har varit sjuk. Men idag ska det TRÄNAS!!!

Förresten imorgon ska jag träffa min vän Nathalie♥ och hon ska förhoppningsvis klippa mitt hår, eller rättare sagt luggen för det börjar blir rätt slitet nu. Så i tisdags köpte jag lite hårprodukter som mitt hår mår bäst av. Det blev ganska dyrt men dyrgt, så det räcker ett tag!!!



Kérastase





Kommentarer
Postat av: MK*

sv: När jag inte gymmar så kör jag för magen vanliga situps 50 halva 50 hela. Går och springer i ca 1-2 tim. Dansar och tränar karate ca 2-3 tim : D

2011-10-15 kl. 14:11:10
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Postat av: CHIRRE

åååh, jag måste ta tag i mitt tränande igen!!



svar: jaaa, det är bra, sjukt mycket i skolan bara :( hur är det själv? kraaam!

2011-10-16 kl. 13:46:26
URL: http://christinarisberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0