Goodnight greeting


Heyya sötnosar! Kom hem för en stund sedan. Är sjukt trött nu ..- jag  och mami ♥ hämtade ut mina Prime Boots precis efter vi hade slutat. Jag är fortfarande kvar hos mina föreldrar ifall ni undrar :) Men jag hinner tyvär inte att visa dem nu. Så ni får hålla ut tills imorgon ;). Nu ska jag iaf göra ordning mig, sängen kallar!! Jobbar tidigt imorgon ..- Men vi säger väl så då finisar!! God natt på er! Much Looove ♥ .. mwuaaahz!



Glöm nu inte att delta i tävlingen där ni kan vinna en Läppbalm Volume Booster, från Stylebytyra.
Klickar här för att delta i tävlingen !!




Kommentarer
Postat av: Jouline

Hej fina Carleen! Va roligt att hitta till din blogg :) hoppas allt är bra med dig?

Kram!

2011-04-12 kl. 17:26:20
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker allt dröjer till dagen efter ;) Men ändå får man inte syn på nån väska...?

2011-04-12 kl. 18:43:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0