Sick and Tired


Hey finisar! De va inte igår ;). Sorry for the bad update hör ni. Har nämligen inte varit hemma på typ 2 veckor. I mitt inlägg den 14:e april. Då jag och mami♥ köade utanför H&M, för dem släppte ju Conscious Collection. Skrev jag att jag  skulle visa er vad jag köpte. Hann tyvär inte o göra det i helgen för jag jobbade fredag, lördag och söndag. Och lördags jobbade jag hela dagen från 07:30-21:00. Och igår slutade jag iofs 12:30. Men när jag väl hade kommit hem, mådde jag jätte dåligt .. hade ont i hela kroppen, ont i halsen. Och det har jag fortfarande :(. Tur att jag är ledig idag då .. för mår jag så här imorgon, kan jag förmodligen inte jobba. Har verkligen ingen lust att sjukanmäla mig. FY!!!


Dessa plagg fick hänga med mig hem den 14:e april ↓↓











Vilken är din favorit ??



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0