Admitting your mistakes is not a sign of weakness but a sign of maturity.


Ciao! Sorry for the bad update ..- vårat internet har krångat i princip hela dagen. Så typisk comhem!! På en lördag också! Jag som hade tagit kort på klänningen jag skulle visa er, så när jag skulle logga in på Blogg.se så gick det inte. ..aah crap!!! 

Idag vid 18:30 åkte jag, sonen och min sambo in till Göteborg och kollade på en bil vi kanske skulle köpa. Det var en svart Honda ..- men det blev inget. Efter det åkte vi hem till Linda♥ och blev bjudna på sen middag. Och efter den goda fisksoppan blev det en Japansk skräckfilm "Lägenhet 1303" som sööög röv typ hahaha!! Sååå overklig så det fanns inte hahaha!!

Well well .. nu är vi hemma iaf. Vi kom hem vid tolv tiden. Som tur va fungerade Tv:n och internet igen. Så det var därför jag inte hade möjlighet o blogga :(.

Hoppas ni alla har haft en bra lördagskväll ..- så hörs vi imorgon!


Bjuder på en bild jag tog nyss, ser schhleeeten ut hehe !! Much Looove ♥.






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0