Summer


Cha cha bloggen ;) .. haha !! Det va inte igår, jaaaag vet!! De va en månad sen jag skrev sist. Jag kände att jag inte hade nån ork kvar efter/innan jobbet :( , jag kände att jag hellre ville umgås med min lilla son än att sitta och blogga. Men nu tar jag nya tag och börjar blogga igen. Ser också att många av mina läsare är kvar även jag jag har varit frånvarande ;) ... det gillar vi !!! <3

Hoppas ni alla har haft en bra sommar ..- för nu känns det som att sommaren är slut. Det har varit kallt och regnigt dom senaste dagrna. Men jag hoppas ju att sommaren håller i sig ett tag till nu när jag har semester.

Nu när jag har varit borta ett "tag" så har jag faktist hunnit och fylla tant hahahaha!! Den 4:e augusti fyllde jag 26 år. Nu när jag tänker efter så är jag faktist gammal, men känner mig som 16 haaha.

Har även tagit upp kontakten med en gammal vän (Jouline heter hon) ..- så himla söt och go tjej. Just det ja .. jag skulle ju träffa henne idag. Det bestämde vi ju redan förra veckan ..- ska ta o ringa henne strax ;).

Vi har haft besök från stockholm tom, min sambos bästa vän har varit hos oss (Jhun) i över en vecka. Vi var ute på äventyr varje dag så han skulle få se lite av "Halland" och även gbg :). Mina favorit ställen var nog Liseberg, och Appelviken "beach" i Varberg.



















Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0