Proud


Hey sötnosar!! Då var helgen över ..- härligt!! Hahaha .. slutade jobbet vid 15:00. Sen så åkte jag och mina två älsklingar och handlade både mat och lite Påskpynt :D. När vi kom hem så lagade jag min första paj någonsin ;D. Och de blev en tacopaj. Är så stolt över mig själv!! Annars har det alltid varit min älskade sambo som har lagat maten här hemma. Han blev mycket nöjd av min tacopaj. Och till de så gjorde jag sallad, med ruccola, avokado, purjolök, fetaost, och en annan salladsblad som jag inte minns va den hette :P. Och salt och peppar så klart .. mums va gott de va!!

Imorgon är jag ledig .. kanske ska träffa min vän Nathalie ♥. (Ringer dig snart hjärtat). Vet ni vad ..- ?? Det snöade här för typ 2 timmar sen ..- OMG jag trodde jag skulle smälla av alltså!!! SKIT SNÖ !!!



Min första paj ..-








Kommentarer
Postat av: MK*

sv: något i stil med "Familja za uvjek" vilket betyder familjen föralltid : )

2011-03-27 kl. 21:18:54
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Postat av: CHIRRE

åååh, vad gott det ser ut! usch, jag hatar snöööö!



svar: yes, jag har varit i manila:) min favvis är cherry garcia och cheesecake brownie:)

2011-03-27 kl. 22:53:22
URL: http://christinarisberg.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad är ditt favorit program på tv? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-28 kl. 12:30:54
URL: http://sannalitens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0