Your smell is addictive


Cha cha :P finisar! Allt bra? Har varit lite dålig på att uppdatera. Men dem två senaste dagarna har jag lite haft lite o göra. Har varit på Barnmottagningen med Liam, och så har jag haft 2 olika möten med jobbet. Idag är det jobb som står på schemat 16:30-21:00. Ska strax äta lite .. sedan så drar jag till stan för att träffa Linda♥.

Det blev lite shopping igår innan jag gick på möte. Mina body scrubs håller på att ta slut så jag köpte med lite från H&M igår ... deras body scrubs lukta ljuvligt ... mmmmm!!! Min absoluta favorit är Coconut & Lime. Ni måste testa den ... luuuuuktar så gott!!!


Well well ... got to go ..- LATER !!







Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0