En mysig söndag


 
Har haft en riktig mysig dag med mina pojkar, lätt den bästa söndagen på länge :D. Vi har tagit det lungt, kollat på filmer och ätit god mat ♥.Vi kollade på en av mina favorit filmer, 13 going 30. Det slutar alltid med att jag lipar hahaha.
 
Imorgon blir det en liten trip till Ullared (Gekås) med två av kollegor. Kanske köper lite julklappar till syskonen och Liam. Det börjar bli dags att planera inför julen (omg) ...- kan inte fatta att julen snart är här. Det är helt sjukt vad tiden har sprungit iväg?
 
Nää nu blir det sängen!! Ska ligga och beundra skorna jag klicklade hem tidigare idag :D.
God natt .. hörs imorgon.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0