Bränna lite fett!!


Härlig morgon, solen skiner!! Vaknade rätt sent idag för jag la inte för än vid 2 tiden igår kväll. Idag är det back to work igen, men jobbar kvällen så det är rätt skönt för då kan man sova ut ;). Tänkte äta lite frukost alldeles strax och sedan blir de träning i en timma. Det är änna dag o röra på sig, speciellt efter semestern då man gick upp 5 kilo ;) ... hihihi!! 
 
För ett tag sen så beställde jag ju två parfymer från Clean. När jag hade fått hem dem så åkte jag till kicks för att lukta på dem. Hade inte en aning hur dem luktade, hade bara hört att dem skulle lukta så fräääscht!! Ville ju inte öppna ifall det luktade ush o fy ... när jag väl kom till affären så tyckte jag att det lukta gräsligt!! Så jag det blev en retur på parfymen. Dagen efter så ångrade jag mig, så jag ringde till min lilla mami ♥. Som just då  var i stan, jag bad henne köpa parfymen igen hehehehe ... så nu är dem mina!! Tack älskade mami ♥.
 
Och gissa vad Clean är den goaste parfymen ever!! Try it!! Ni som inte har gjort de ;)
 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Fin blogg. Hoppas du hjälper mig med :) Fina vän

2012-09-04 kl. 22:53:41
URL: http://bjurmalmsflickansandraa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0