Äntligen vår! Eller?


Åh kom just på att jag hade en blogg, haha! De va inte igår man skrev här direkt ;).
Nu har man fått lite insperation så tänkte jag skulle börja lite smått o blogga igen. Det har hänt mycket sen jag skrev sist må jag säga ... Men en del utav det är något jag vill hålla för mig själv.
 
Hur som helst, har umgåts med mami <3, Liam och mina sysken i stort sätt hela dagen. Vi tog en sväng in till stan och åt glass och bara njöt av det fina vädret. När vi väl hade kommit hem satte jag mig och läste lite teori, jag håller  nämligen på att ta körkort ... igen typ för andra gången! Första gången var när jag precis hade fyllt 16 år, och körkort va inte något jag var intresserad av då ... man prioriterade ju helt andra saker liksom ;). Men nu 11 år senare tyckte jag att det var dags, och roligt är det också :D. 
 
So wish me luck, för denna gången gäller det!! 
 
Ser att det fortfarande är en del av mina besökare är kvar. även jag inte har skrivit på ett bra tag, YEY!
Loovar att jag ska försöka skriva ett inlägg om dagen ;). 
 
Nu är det film dags med min hubby <3, natti natt, hörs imorgon!! 
 
 
 
Godsaker gör plugget mycket roligare ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


En liten kommentar:


Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0